Ny dag nya tag!

Denna veckan har inte riktigt gått som jag tänkt mig men det blir ju en ny imorron och idag så har det flytit på bra förutom att jag legat med värsta magknipet nu på kvällen men shit happens!

Som tur är så har jag ju fått tillbaka min gröna lilla mossa och är så jäkla glad för det så jag har fått tillbaka mycket mer livsglädje igen! 

Idag är det fortfarande söndag och jag har haft min söndagsdejt med Ubbe i vanlig ordning. Dock blev det lite special idag med skotertur med lite annat folk men sen middag med finisarna!
Kia fick även chansen att rasta gammskotern, så till och med Kia blev ganska nöjd förutom att hon tycker att jag är för snål med maten, som alltid!.


Gonatt på er! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: