Ny dag, nya tag!

Ja, det är lättare sagt än gjort men det har ju börjat bra iaf!
Det blev ju sent igår och det tog ju ett bra tag innan jag kunde somna med allt som snurrade i mitt huvud igår så jag tog mig en liten "sovmorgon" till 7:30.
Vaknade med en tung känsla men som tur var så såg jag ju fram mot att få föreläsa så det gick smärtfritt att ta sig upp ändå! :)

Jag blev lite stressad för det var så kort tid från början, 45 min, som blev 30 och tillslut 40. Men jag är imponerad av mig själv att hinna få igenom så mycket om mig själv på så kort tid. 
Tyvärr så fungerade inte min nystylade presentation så bra för det syntes knappt vad det stod men det är ju snabbt fixat!
Det var iaf hur roligt som helst och det var uppskattat idag med, sicken tur!



Kias stackars öra var inta alls så farligt som tur var så det kommer nog läka ganska snabbt. 

Nu ligger jag i sängen med Kia och vilar och är glad att jag inte har mer inplanerat idag för jag behöver återhämta mig resten av denna dagen iaf. 
Jag hoppas på att jag slipper vara utan bil allt för länge och att det inte blir för dyrt att laga men hoppas att det löser sig på nått sätt. 

Hoppas att er vecka har startat bättre än min❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: