Värsta natten på länge!

Gårdagen var tung och jag låg i sängen innan tio igår. Fick ju finfrämmat som stannade över middag igår, Ubbe, och vi kom in på lite djupa vatten i samtalsämnena.
Så inatt har jag fått återuppleva den värsta dagen i mitt liv. Känner mig ännu mer slut idag än igår kan jag ju säga.
Känner att jag skulle behöva en liten paus från det mesta just nu, och det har jag ju tagit mig eftersom jag är hemma med kiwis! ;)

Och som inte det var nog så märkte jag klart och tydligt att mina bröst har krympt som bara den, enligt mig iaf. Det här med att gå ner i vikt har verkligen sina nackdelar med får man ju säga! Vilka problem man kan ha.. Så svälter folk ihjäl på andra sidan jorden. Jag borde faktiskt skämmas! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: